tiistai 18. syyskuuta 2012

Perth Zoo


Mä olin heinäkuussa Perthin eläintarhassa kun olin vahtimassa yhtä lasta. Mun muistikortti kuitenkin oli lainassa ja hukku ja löyty tässä yli kahden kuukauden jälkeen, joten nyt tulee vähän myöhässä näitä kuvia sieltä.



Mä en tiedä oliko näillä eläimillä tona päivänä joku mielenosotus menossa vai mikä, mutta suurin osa näistä eläimistä näytti vaan takapuoltaan meille kun yritin ottaa kuvia. Onneks osa niistä vähän suostu yhteistyöhön ja sain muutaman vähän paremman kuvan.




Eläintarha oli ihan mukava, mutta oon mä edelleenkin sitä mieltä, että Caversham Wildlife Park on paljon mukavampi paikka kun toi Perthin eläintarha. Ehkä sen takia kun siellä pääsee syöttämään ja koskemaan eläimiä. Toi eläintarha oli vaan ”kaltereiden toiselta puolelta tuijottelua”...







Kävin myös samaisena päivänä ensimmäisen kerran East Perthissä Swan- joen rannalla ja otin melko samanlaisia kuvia kun viime perjantainakin.. No tässä nyt kuitenkin vähän kertauksen vuoksi ;)



Ei kommentteja: