perjantai 7. syyskuuta 2012

Jepajee

Mä oon maailman paras au pair, koska tein eilen kotona olevan hosttytön kanssa jellyä sekä lettuja. Hehh tie lasten suosioon käy vatsan kautta! Kuten mun hostäiti sanoi illalla kun sai kuulla mitä me oltiin puuhattu...

Eilen menin Joondalupiin ja mun tarkotuksena oli käydä vuokraamassa dvd sekä käydä postissa. No posti oli jo kiinni niin päätin mennä vähän kauppoihin katselemaan(en tietenkään ostamaan mitään vain katselemaan..) vaatteita. Kun olin tarpeeks katsellut ja löytänyt vaikka mitä kotiin vietävää, mukaan lähti uudet yöhousut, t-paita sekä vähän isompi laukku viikonloppureissuja varten(ettei tarvi enää lainailla muiden laukkuja).
Väri näyttää ihan erilaiselta kuvassa kun oikeesti..
Lähdin sitten kotiinpäin ja matkalla muistin, että ei hitto se dvd.. Kävin kotoo hakemassa muutaman dvd:n ja suuntasin Janinan luo viettämään leffailtaa. Oli mukava ilta!

Tänään mun ei tarvinnut aamulla herätä aikasin, mutta heräsin joka tapauksessa jo seittemän jälkeen ja kunnolla kasin jälkeen. Söin aamupalan, siivosin, laitoin itseni valmiiksi ja kävin nappaamassa Janinan kyytiin ja lähdettiin Lakesideen. Käytiin hoitamassa vähän asioita...

Menin bodypumppiin ja voi elämä. Mun viereen tuli joku pari. Se nainen oli koko ajan tekstaamassa puhelimellaan. Kuka tulee pumppiin tekstaamaan?! Ja sen mitä se tekstaamiseltaan ja muutamalta lihaksien teolta ehti niin se pussaili sen miehensä(se kyllä näytti joltain 16v. pojalta) kanssa. Hmm get a room...

Oon nyt yrittänyt tässä pakata tavaroita huomista varten, mutta en osaa päättää mitä haluan pukea päälleni ja en kauheen montaa vaihtoehtoo taas jaksais raahata mukana... Lähen siis huomenna Nicon kanssa maalle Carlyn luo! Jee Tashalla on synttärit, joten juhlimista olisi luvassa! :)

Nyt pitää mennä nukkumaan, että herään aamulla ! :)

Ei kommentteja: