tiistai 11. syyskuuta 2012

Spring State Titles

Olin kotona joskus yhden aikaan. Skypettelin kotiin, otin ulkona aurinkoa(oli yli 30astetta lämmintä!) ja laitoin itseni valmiiksi. Lähdin käymään Subwayssa ja ajoin Arenaan. Olin aika innoissani, koska menin Marcuksen kanssa katsomaan CHEERLEADING-kisoja!

Odotin ovien edessä Marcusta ja kun se tuli(ja näki ulkona reenaavan joukkueen) se oli vaan, että siis oks nää cheer-kisat? Se luuli, että sanoin jelly eating -competitions.. Nojoo en tiiä miten väärin mä oikeen lausun sanoja vai tarviiks se vaan korvamoottorin... Hehh

Mentiin sitten sisälle ja kisat oli käynnissä jo ollut pari tuntia. Mullahan ei ollut mitään tietoa, että minkä tason kisat ne on ja kun nähtiin ekat joukkueet ajattelin heti, että nää on alottelijakisat. Kävin kuitenkin hakemassa ohjelman, että pystyin vähän seuraan ketkä oli mikäkin joukkue. Ohjelmasta huomasin, että ne oli state-kisat eli Länsi-Australian kisat. No oli siellä pari hyvää joukkuetta, mutta mikään joukkue ei esim. tehnyt aikuisten tason pyrtsejä tai heitotkin oli pelkkiä puikkoja.. Tais siellä yks potkutupla olla, mutta thats it! Suomessa melkein kaikki olis ollut alottelijoita, mutta tää on kai aika uus juttu täälläpäin Australiaa. No ei siinä mitään, mulla oli hauskaa ja olin tosi innoissani! Valitsin vielä oikeen kaverin mukaan katsomaan noita kun se oli aika hyvin perillä cheerleadingista :)

Ens kuussa on nationalsit täällä Perthissä ja ei varmaan tarvii kertoo, että meikäläinen on siellä varmasti!


Pistin eilen sähköpostia niille kahdelle seuralle, jos niillä on jotain joukkuetta mihin pääsisin pariks kuukaudeks reenailemaan. Katsotaan vastaako ne mitään ;)


 Me katsottiin hetki palkintojen jakoa, mutta ei jaksettu kauaa katsoa kun ne otti jokaisesta tiimistä vielä valokuvankin samaan syssyyn niin lähdettiin ulos. Näytin Marcukselle meidän viimevuoden ohjelmat ja  lähettiin kotiin.




2 kommenttia:

Mia kirjoitti...

Hei vähän kiva, jos pääsisit treenaa! :)

Sini kirjoitti...

pääsen ;) olin tänään yksissä reeneissä, en oo tajunnu miten ikävä mulla on ollut reenaamista ennenku nyt. tosin tää joukkue on alottelijajoukkue ni lkatotaan jos pääsisin johki vähän parempaan mutta jään tonne jos en pääse.. !