sunnuntai 16. syyskuuta 2012

East Perth

Mun torstaipäivä oli tylsä. Mun ei pahemmin tarvinnut tehdä töitä, mutta ei tiedetty sitä niin en sitten tehnyt mitään erikoista.. Sellanen löhöilypäivä :D Käytiin kuitenkin illalla Janinan kanssa kiinalaisessa syömässä. Ruoka oli hyvää kuten aina ja meillä oli hauskaa! Käytiin sen jälkeen hakemassa mulle saldoa puhelimeen ja lähdettiin kotiin nukkumaan.

Mun toinen lastenvahtiperhe on muuttanut Etelä-Perthiin ja kävin sitten kyseisen perheen lapsen kanssa kävelyllä ja puistossa eilen. Sain tosi kivoja kuvia sen jälkeen kun lapsi nukahti rattaisiin! 






Eilen illalla menin tyttöjen kanssa Hillary´siin 120-nimiseen baariin hetkeks, kun Carly tuli Perthiin yhdeks illaksi. Siellä oli sen kaverin bändi soittamassa ja ne oli kyllä tosi hyviä! Harmi vaan, että se paikka oli aika tyhjä.. Mutta en mä siellä kauaa jaksanut olla ja olinkin jo ennen puoltayötä kotona :)  

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

ai ai miten kivoja maisemia...ihan merituuli tuoksuu tänne asti
t.mamma