tiistai 4. syyskuuta 2012

Uusia tuulia

Noniin kai mä voin nyt tännekin kirjottaa kun sain jo asioita lyötyä lukkoon. Elikkä mun hostäitihän saa vauvan marras-joulukuussa ja hän jää kotiin, joten mua ei enää tässä perheessä tarvita. Mun alkuperäinen suunnitelma oli etsiä kämppä tästä läheltä mun kaverin kanssa ja hankkia "oikea työ". Laitoin kuitenkin yhdelle au pair -sivustolle ilmotuksen, että etsin live-out -aupair paikkaa(eli samaa lastenhoitoa kuin nytkin en vaan asuis perheen kanssa). No eihän siellä kukaan ollut kiinnostunut ja mietinkin jo ton ilmotuksen poistoa. Kuitenkin yks kaunis aamu kävin katsomassa niin yksi mukavalta kuulostava perhe Sydneyssä oli kiinnostunut ottamaan au pairin. Täähän ei mun alkuperänen suunnitelma ollut. Eikä mun "mitätehdävuonna2013" -listassa tosiaan ollut, että muuttaisin toiseen perheeseen taas asumaan, mutta aloin miettiä. Oon lähtenyt Australiaan asti niin olishan se kiva nähdä jotain muutakin kun pelkkä Perth. Juteltiin sitten tän perheen äidin kanssa skypessä yks ilta yli viikko sitten ja he lupasivat ilmoitella kun ovat muut tytöt haastatelleet. Mulla jäi kuitenkin tosi hyvä fiilis tästä skypettelystä ja jäin hyvillä mielillä odottelemaan mitä he päättäisivätkään.

Ja GUESS WHAT tänään aamulla sain sähköpostia, että hyviä uutisia ja myöhemmin tuli myös puhelinsoitto(jota en kuitenkaan saanut kun puhelin ei toimi, mutta vastaajaviestin onneks sain). Tämä neiti lähtee joulukuun alussa Sydneyn keskustaan puoliksi suomalaiseen perheeseen hoitamaan kahta vauvaa :) (Tai no lähden jos saan viisumin.) Oon niin iloinen, ettei mitään rajaa!


Soitin vähän aika sitten skypen kautta tälle perheelle ja mä suuntaan toiselle puolelle Australiaa, melkein 4000km itään täältä Perthistä joulukuun alussa :) Nyt olis sitten lentolippujen hankinta edessä ja viisumin hoitamista eteenpäin. I`M SO EXCITED!

And all my lovely friends who are trying to understand Finnish and can´t. I´m going to leave my current hostfamily in December and move to Sydney. I got a phonecall today from a family who wants me to live with them and babysit their little baby twingirls in Sydney! I´m pretty excited. Big city life here I come!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kuulosta ihanalta!!!! :) pidän peukkoja että saat visum helposti! <3 t:Lisa

Sini kirjoitti...

kiitti :) meidän pitää skypetää joku päivä! <3

Mia kirjoitti...

Jee vähänkö siistiä sini! Onnee :)

Sini kirjoitti...

no äläpä! kiitti:)