torstai 13. syyskuuta 2012

Fit 2 Cheer

Maanantaina menin aamulla body combattiin. En oo ennen ollut sillä tunnilla, mutta se oli tosi hauskaa! Mulla ei ollut mitään suunnitelmia päiväks, joten päätin sitten mennä body balanceen katsomaan millanen tunti se on. No oli kyllä ihan turha tunti. Tehtiin siellä käsillä ympyröitä ja maattiin lattialla tunnin verran! Lähdin sitten kotiin syömään lounasta ja töihin.

Vein tytöt puistoon. Olin niin innoissani sunnuntain kisoista, että tehtiin akroa puistossa ja tän takia(ja varmaan ton uuden tunnin) mun lihakset on niin jumissa!

Pistin maanantaina päivällä myös sähköpostia kahdelle cheer-gymille.

Seuraavana aamuna skippasin salille menon ja olin niin hyvällä tuulella(sunnuntain kisoista johtuen:D). Mentiin Janinan ja Vicin kanssa Lakesideen shoppailemaan. Käytiin syömässä sushia olipas hyvää!
Oli ihan mukavaa päästä pois neljän seinän sisältä joo, mutta ai että mua joskus ärsyttää kun nää saksalaiset(ei kaikki, mutta suurin osa kehen oon tutustunut) ei tajua puhua sitä enkkua, jos on saksattomia paikalla. Ei mua haittaa jos sanoo muutaman sanan, mutta siinä vaiheessa kun seison vieressä ja koko keskustelu on eri kielellä ni tulee kyllä tyhmä olo...

Ilta mulla menikin sitten skypeillessä ja piti mennä kaverille katsomaan elokuvaa, mutta siinä vaiheessa kun lopetin ja söin niin kello oli jo sen verran paljon, että päätin mennä vaan nukkumaan...

Eilen aamulla mun suunnitelmissa oli mennä salille. No en mennyt. Menin koneelle selailemaan opiskelumahdollisuuksia ja löysin minne kouluun haen ja pääsen ens vuonna.
Skypetin sitten kotiin hetken ja niin sitä ennen taisin ottaa pienet päikkärit hehe...

Tsekkasin myös mun sähköpostin uudestaan ja ylläripylläri siellä oli tullut sitten vastaus viimesimpään emailiin sieltä cheergymiltä ja ne sano, että illalla reenit 8-9.30. No mähän aloin sitten jännittämään heti ihan kamalasti. Hain tytöt koulusta, käytiin toisen kitaratunnin aikana ostamassa mulle t-paita illan reeneihin ja sitten kotiin. Mua jännitti NIIN paljon, ettei mitään rajaa. Perhosia oli vatsassa ehkä miljoona, kädet tärisi ja olin ihan jäässä. Ei siinä mitään lähdin puoli kasi ajamaan Wangaraan Fit 2 Cheer -nimiselle salille ja löysin vaivatta perille.
Kuva weheartista
Menin sinne ja siellä jäin sohvalle odottamaan, että reenit alkaa. Siihen tuli jotain tyttöjä ja sitten tuli yks tyttö kenestä huomasin, että sekin on siellä ekaa kertaa ku se oli ehkä enemmän kujalla kun minä. Anyway reenit alko ja mun jännitys katos alkulämppien aikana. Tytöt oli tosi mukavia ja pääsin heti korvaamaan niitten kisaohjelmaan stunttipaikkoihin. Meni tosi hyvin ja musta tykättiin! Ainut että tää tiimi on ihan alottelijajoukkue. Ne ei saa ees tehdä mitään vaikeeta, joten tehtiin lotusta eri variaatioilla ja tehtiin me jotain helppoa akroakin. Hmm katotaan nyt jos niillä olis tilaa jossain muussa joukkueessa, mutta jos ei ni kai mä tonne jään henkaileen... :)


Ei kommentteja: