sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Rantakelit


Heräsin eilen vasta ennen puoltapäivää.. Hehe, vähän aika sitten valitin kun en enää pysty nukkumaan puoleen päivään asti, mutta kyllä mä näköjään pystynkin!
Laitoin itseni kuntoon ja lähdettiin Janinan kanssa Carramariin kauppaan ostamaan sille ruokaa. Sen jälkeen käytiin hakemassa Vici ja Angelica ja lähdettiin Mullaloon rannalle! Rantakausi on virallisesti siis avattu! Oli kamalan tuulista, mutta ei onneks liian kylmä. En mä tosin vielä uimaan uskaltautunut, ei se vesi niin lämmintä vielä ollut :D

Lähdettiin sitten takasin ja mä menin kotiin laittamaan itseni kuntoon ja kävin kaupasta hakemassa redbullia illaksi. Menin Janinan luokse ja kokattiin meille pastaa ja kastiketta, mistä muuten tuli todella hyvää! Viiden tähden illallinen vähintään. Syötiin ja juteltiin kunnes oli mun aika lähteä babysittaamaan illaks.
Menin tähän kyseiseen perheeseen ja ihmettelin kun kukaan ei avannut ovea. No ei siinä mitään, kohta tuli yks perheenjäsen autolla pihaan päästämään mut sisään ja sanoi, että mee katsomaan telkkaria, lapset tulee vähän ajan päästä kotii :D No katselin sitten yksin telkkaria jonku 45minuuttia, kunnes lapset tuli, luin iltasadun, laitoin ne nukkumaan. Jatkoin telkkarin katselua ja redbullin juomista, etten nukahtanut ennenku pääsin kotiin puol viideltä aamulla.. hehe :D Rankkaa tää elämä!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

kiva siellä alkaa kesä..täällä syksy fiilis.
muistakaa varoo niita haikaloja!!!
t.mamma

Sini kirjoitti...

täällä alkaa kesä joo! kyllä mä niitä varon :)