maanantai 10. syyskuuta 2012

Woodanilling

Heräsin lauantai-aamuna ja menin suihkuun. Pistin kamat nopeesti kasaan ja hostisä tarkisti, ettei autossa oo mitään vikaa. Olin Nicon luona joskus ennen yhdeksää ja käytiin tankkaamassa/hakemassa evästä ja päästiin lähtemään! Ajettiin joku kolme ja puoli tuntia etelään Carlyn ja Tashan luokse.

Matkalla ei nähty muuta kun lähinnä lampaita. Tai kylttejä lampaista.


Woodanilling asukkaita <550..
Ajettiin ensin Woodanillingin pubiin. Autettiin tyttöjä koristelemaan piha ilmapalloilla ja jollain happy bday- jutuilla, jonka jälkeen syötiin lounas. Oli hyvä hamppari!

Lähdettiin sitten vieressä olevaan "kaupunkiin" kauppaan ja käytiin jossain leikkipuistossa, missä kaikki laitteet oli "aikuisten koossa".

Kello läheni jo neljää, joten otettiin suunnaksi tyttöjen talo ja mentiin laittamaan paikat juhlakuntoon ja laittauduttiin itse. Lähettiin sitten takas pubiin(ainut paikka missä voi sosialisoida tossa kylässä).


Juhlat alko ja mulla oli ihan mukava ilta. Istuin oikeestaan koko illan kyllä sellasten 60+ vuotiaiden parissa kun ne oli ainuita ketkä mulle oikeestaan jutteli. Siellä näytettiin myös jonkun tekemä tunnin mittanen video. En jaksanut katsoa sitä ja mulla olikin paljon hauskempaa istua lämpimässä takan vieressä näiden mummojen kanssa jutellen hehe!


Tuolla maalla on normaalia, että juo alkoholia sekä ajaa sen jälkeen autolla kotiin. Nää perusteli sitä sillä, että ainut kehen voi törmätä on kenguru. Mutta en ihan ymmärtänyt kun kyllähän siellä nyt muitakin autoja on jos moni on ollut juhlimassa.. Tai no moni ja moni kun eihän tossa paikassa asu kun joku 200ihmistä.. ja koko alueella alle 600 :D

Yhtäkkiä henkilökunta vaan tuli tollasten naamareiden kanssa baaritiskin taakse?! 
Anyway poliisit tuli sitten sinne pubiin joskus kasin aikaan ja ne oli siellä yli kolme tuntia kytiksellä, että jos joku olis lähtenyt ajamaan kotiin. Ne kuitenkin lähti siinä yhentoista aikoihin ja aikamoni nuorista lähti Tashan talolle(äiti älä huoli, mä sain kyydin tytöltä joka ei juonut mitään). Siellä sitten synttärijuhlat jatku, mutta mä tunsin oloni aika ulkopuoliseks vieläkin vaikka yritin tutustua ihmisiin. Päätin sitten, että meen nukkumaan ja en oo seuraavana aamuna väsynyt. Tää tais olla joskus 12-1 aikaan yöllä.
Auringonlaskua 
Aamulla mä sitten heräsin pirteenä KAHDEKSALTA!? Siis mitä ihmettä, mä oon aina se joka nukkuu pisimpään eikä todellakaan herää aikasin jos oon ollut juhlimassa edellisenä iltana... No kai tää on sitä vanhaks tulemista ku herää aikasin..

Lampaita oli miljoona, mutta tehdään nyt toinen miljoona koristelampaitakin!
Aloin kuitenkin pakkaamaan mun tavaroita ja sain herätettyä Nicon kolistelemalla (hehe;). Mentiin keittiöön ihan vaan todetaksemme, että mä en siellä kävele ilman kenkiä ja mihinkään ei voinut koskea kun oli kun pommi olis siellä räjähtänyt edellisenä yönä. No oltiin kilttejä tyttöjä ja alettiin siivoomaan. Onneks pojat heräs ja tuli auttamaan myös meitä.

Jos totta puhutaan niin mun sunnuntai aamu oli paljon kivempi ja hauskempi kun lauantai-ilta! Mun sosiaalinen elämä nousi kympistä sataan!

Lähdettiin sitten Nicon kanssa ajamaan jo puol kympin aikaan takasin tänne pohjoseen ja matka meni hyvin. Tosin oltiin molemmat aikas väsyneitä... Oli mukava viikonloppu ja oli kiva nähdä ystäviä keitä ei oo nähnyt pitkään aikaan!!

Ei kommentteja: