torstai 6. syyskuuta 2012

Spring storms

Maanantaina tänne tuli pieni myrsky. Tuuli oli yli 100km/h parhaimmillaan ja siltä se kyllä tuntukin.. Oon ollut päivät nyt kotona kun ei oo ollut niin paljoa töitä. Olisin voinut tehdä jotain, mutta oli niin kurja ilma ettei tehnyt mieli lähteä ollenkaan ulos. Eilen kuitenkin päätin, että tänään nään mun ystäviä ja lähden ulos talosta. No nuorempi tyttö on kipeenä niin enhän mä nyt sitten pääse mihinkään vaan oon kotona koko päivän... Illalla mä meen ulos vaikka kaatosateessa, muuten tuun mökkihöperöks!

Anyway tän päivän jälkeen mun saldo Tweeniesin sekä Charlie&Lolan parissa on aika huipussaan. No more thank you! Niin ja tää lasten kanssa aikaa viettäminen aiheuttaa myös sen, että näitä lastenlauluja sitten lauletaan perjantai-iltasinkin kun lähtee ulos sen bilemusiikin sijasta... Viime perjantaina lauloin tätä ja mun kaveritkin oppi sen aika hyvin sen illan jälkeen haha!

Ulkomailla asumisessa on välillä aika tylsää, ettei oo paljon kavereita. Ei oo sellasia kavereita kenelle voit soittaa kesken päivän, että tehdäänkö jotain tai mennäänkö spontaanisti keskustaan. Tai tuttuja kehen vaan törmäisit kun meet johonkin ihmisten ilmoille. Aina pitää suunnitella aikasemmin jos haluaa jotain tehdä kavereiden kanssa(viikolla siis) ja useinmiten mun kaverit on viikolla liian busy tekemään mitään. Kun oot soittanut ne kolme kaverias läpi ja kukaan niistä ei pysty tehdä mitään niin onhan se nyt vähän ärsyttävää. Ehkä mun pitäs vaan hankkia enemmän ystäviä...

No mun naapurissa asuvalla Janinalla oli tänään vapaa ilta ja senkin piti päästä ulos tuulettumaan, joten otettiin suunnaksi Joondalupin Sovereign Arms ja join pitkästä aikaa lasillisen viiniä. Maistu hyvältä ja nyt ei tarvii viiniä taas vähään aikaan juoda hehe! Mulla oli iltapäivällä ärsytysaste kympissä(yritin kovasti vaihtaa sen nollaan), mutta nyt oon happy kun pääsi vihdoin tekemään jotain muutakin kun vaan istumaan kotona. Nyt meen kuitenkin nukkumaan ja toivon huomisen olevan yhtä kiva päivä kun tän illan :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä, että sait piristystä päivään=). Ja onnittelut uudesta työpaikasta!
Haleja täältä kaukaa ...
Marita

Sini kirjoitti...

kiitos :) haleja takaisin!